Aquest cap de setmana comença la lliga per a les més joves del Vila-real Bàsquet Club. Dissabte els equips de benjamins A&A Fisioteràpia i Podologia jugaran els seus primers partits, on podran gaudir del bàsquet i aprendre a estimar aquest esport.
A les 9:00h el Benjamí Taronja jugarà a la Ciutat Esportiva davant el CB Castelló Negre. I el Benjamí Blau ho farà a les 10:15 contra el CB Onda al Pavelló de Gran Via a Castelló.
Aquesta temporada Nuria Mata i Mar Doñate, també jugadores del club, son les encarregades d'entrenar al prebenjamí. Vicente Carbonell es troba al front del benjamí de primer any, i Fran Ruiz entrenarà a les jugadores de benjamí de segon any.
Un any més l'escola conta amb el recolzament d'A&A Fisioteràpia i Podologia com a patrocinador. Es tracta d'un centre de fisioteràpia i podologia que es troba al carrer Pere III de Vila-real, que ajuda a l'esport amb el seu treball diari i el seu espònsor.