Bona actitud dels equips VRBC a la pista

Logo del Vila-real Bàsquet Club

A les 12:30h El Sènior VRBC visitarà el Pavelló Municipal de Peníscola. Allí l’espera el CB Gil Comes Vinaròs. Ambdós equips lluiten per a millorar la seua posició a la taula.

Segon i tercer a la classificació, El Restaurante El Vasco i el CD Sagrado Corazón, s’enfronten dissabte a les 13:00h al Pavelló Municipal de Godella. El júnior es troba en un bon moment i els seus resultats estan sent molt positius a la pista.

L’Infantil Covalca VRBC es traslladarà al Pavelló Municipal de l’Eliana, per a lliurar el seu encontre davant els Jovens l’Eliana Negro. L’infantil arriba d’una victòria còmoda davant el CB Burriana, que aporta una actitud positiva per a enfrontar el pròxim encontre. Serà a les 12:30h.

Amb les mateixes sensacions arriba l’Infantil Multiservicios Molinero al seu encontre davant el CB Burriana. En aquesta ocasió podrem gaudir del seu joc a casa, a les 19:00h.

L’Infantil VRBC també està aconseguint bons resultats, i encara que es troba a la meitat de la taula classificatòria, el seu esforç es clau per a guanyar partits com el de la darrera jornada, davant el CB Aldaia fora de casa. En aquest cas, rebrà a les 17:00h a un equip sempre complicat, el Picken Claret.