Comencen les eliminatòries!

Després de mesos de competició intensa i emocionant, alguns dels nostres equips s’han classificat per a l’última fase, i decisiva, del campionat. A més, els alevins encaren la penúltima jornada de lliga i tractaran d’aconseguir també el seu bitllet per a les eliminatòries.

Les més xicotetes del Prebenjamí Mantefont començaran de bon matí, a les 9.00h, davant el NBF Castelló al Ciutat Esportiva. Les nostres jugadores afronten la part final de temporada amb moltíssima il·lusió i amb un grandíssim treball.

A continuació, però a València, el nostre Infantil Extincas obrirà els emparellaments de quarts del seu campionat davant el Sagrado Corazón a les 11.00h. Les xiques entrenades per Trini Bou hauran d’esforçar-se al màxim per aconseguir el millor resultat possible per a la tornada.

Tancaran el dissabte de matí els nostres alevins, que aquesta vegada alternaran un partit com a locals i un altre com a visitants. L’Aleví Sé Tú Clínica rebrà a les 11.15h al CB Massamagrell per definir la part alta de la classificació, i l’Aleví Vila-real BC visitarà la difícil pista del líder de la competició, el SD El Pilar, a les 12.00h.

El Júnior F&H Fitness ens portarà el pla de dissabte vesprada amb tot un elèctric partit davant el Picken Claret. Aquest serà el partit d’anada d’un encreuament que estem segurs ens enganxarà durant els 80 minuts.

El diumenge serà el torn de les cadets. El primer en jugar serà el Cadet Vila-real BC que es desplaça fins El Vedat per enfrontar-se al UBF Torrent. Les nostres, que en dos dies es juguen el pròxim bitllet, hauran de treballar de valent.

Per últim, el Cadet Inverca tindrà un llarg desplaçament fins Alacant. Les nostres, que van acabar primeres de grup i invictes, tractaran d’imporsar-se al CBF Cabomar i traure bona renta per al partit del pròxim cap de setmana.

#SomVila

Partits de la setmana

DiaPartitHora / ResultatLigaPavelló