Diumenge al Bancaixa

Logo del Vila-real Bàsquet Club

Diumenge l’Infantil jugarà els seu segon encontre de la setmana, desprès de lliurar dijous un derbi davant l’NBF. En aquesta ocasió el partit es jugarà a les 10:00h  davant el CB Benicarló.

L’Infantil Taronja rebrà al CB Quart a les 12:00h. Els dos equips, quart i tercer a la taula es troben empatats a 14 punts. Aquest diumenge les nostres jugadores tindran l’oportunitat d’oferir un bon joc a la grada i tractar d’imposar-se per a pujar posicions.

El Restaurante El Vasco s’enfrontarà al CB Chiva a les 17:00h. Es tracta del segon i tercer a la classificació. Es preveu un partit intens a la pista del Bancaixa.

La jornada de diumenge la tancarà a les 19:00h el Júnior davant el Picken Claret, primer a la classificació.