El suport dels patrocinadors es consolida al VRBC

Logo del Vila-real Bàsquet Club

Un any més, SME (Servei Municipal d’Esports), Villarreal CF, Podoactiva A&A Fisioterapia i Podologia, Restaurante El Vasco, Leonauto Vila-real i Multiservicios Molinero, segueixen recolzant el nostre club com a patrocinadors. I junt a tots ells, aquest any també contarem amb el patrocini de les empreses: Covalca i Young Stars.

La relació amb els nostres espònsors va més enllà del patrocini. Villarreal CF va tindre l’amabilitat de convidar-nos la setmana passada al partit que va lliurar a casa davant l’Espanyol. Una oportunitat per a les nostres jugadores de reforçar al sentiment d’equip i gaudir del bon joc del nostre equip de Fútbol, amb el lema #EndavantEsports.

Al llarg d’aquesta temporada seran moltes més les accions que el VRBC portarà a terme amb els nostres patrocinadors, anirem informant-vos a la nostra web www.vila-realbc.com i a les xarxes socials Facebook i Twitter.