Aquest cap de setmana comencen les competicions IR de les categories Júnior i Sènior de la FBCV. El dissabte 5, el Júnior LAUDE BSV Vila-real BC jugarà contra el UBE Castellón CBC en el Ciutat de Castelló a les 16:30h.
El diumenge 6, els dos equips Sènior també debuten fora de casa. El Sènior ASUCER Vila-real BC jugarà en el Pavelló Grapa, a les 17:00h, contra el Nou Bàsquet Femení Castelló B. Per altra banda, el Sènior Vila-real BC viatjarà a València per a jugar contra el Picken Claret B, a les 19:00h, en el Pavelló Municipal de Benimaclet.
Partits de la setmana
Dia | Partit | Hora / Resultat | Liga | Pavelló |
---|---|---|---|---|
NBF CASTELLÓ / ALEVÍ EXTINCAS VILAREAL BC | Aleví Nivell 1 | Pab. Mun. Grapa | ||
ALEVÍ LEONAUTO VILAREAL BC / NBF CASTELLÓ | Aleví Nivell 2 | Pab. Mun. Bancaixa | ||
ALEVÍ EXTINCAS VILAREAL BC / NBF CASTELLÓ | Aleví Nivell 1 | Pab. Mun. Bancaixa | ||
BENJAMÍ LAUDE BSV VILAREAL BC / CBF PUERTO SAGUNTO | Benjamí Femeni | Pab. Mun. Bancaixa | ||
CADET PINTURAS ECOPLAS VILAREAL BC / CB CASTELLON | Cadet Nivell 3 | Pab. Mun. Bancaixa | ||
CB TERRALFAS / SÈNIOR FACSA VILAREAL BC | Sènior Nacional | Pab. Dep. Pau Gasol |
La resta d'equips del club continuen preparant-se per a arrancar la lliga de forma òptima. L'Infantil Safe Pallet juga el dissabte 5, a les 9:ooh, contra el Maristas en València. El Cadet YoungStarks Basket Vila-real BC jugarà, també el dissabte a les 9:00h, a domicili contra el Club Baloncesto Castellón.
A més, quatre equips participaran en dos tornejos. L'Infantil Ecoplas Vila-real BC participarà el dissabte en el VI Torneig CBF Puerto Sagunto. Per altra banda, en el Pequebasquet que organitza el Club Bàsquet Vinaròs Servol jugaran el Benjamí Podoactiva Vila-real BC, l'Aleví Extincas Vila-real BC i l'Aleví ASUCER Vila-real BC.
El diumenge 6, el Cadet F&H Fitness Vila-real jugarà a domicili, a les 10:00h, contra el Club Baloncesto Castellón.
#SomVila 💪🏀🧡💙